プラデスにて、始めてキャンピングに泊まった経験

 

8月に始めて、タラゴナ県のプラデス街に行きました。家族と家のワンちゃんサム君と一緒に三日間でこの新しいところを訪れて楽しみました。タラゴナ県でも人口はカタルーニャ州の大ファンですから、プラデス街にて、沢山カタルーニャ州の『独立したい旗』が見えます。もちろん、カタルーニャ州のオフィシャル旗ではないですけど、地元市民としてカタルーニャ州の愛国を紹介したいです。どこでもベランダにて、カタルーニャの分立旗が多いです。プラデス街は海外で、あまり有名ではないですがミロの街でした。画家ミロさんはバルセロナに生まれたけど子供頃、プラデス街に通っていたから有名です。今回は三日間でプラデス街に泊まりました。ホテルが多いですがキャンピングを選びました。私はまだキャンピングに泊まったことないですから面白くて楽しかった経験でした。キャンピングにてワンちゃんも泊まる事ができるので一緒に素晴らしい時間を過ごしました。キャンピング・プラデスについて、興味があれば、青いリンクを押して下さい。 

Comments: 1 (Discussion closed)
  • #1

    Georgetta Lipsey (Saturday, 04 February 2017 11:30)


    Greetings I am so delighted I found your webpage, I really found you by error, while I was looking on Google for something else, Regardless I am here now and would just like to say cheers for a incredible post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time to read it all at the minute but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the fantastic job.

Omotenashi Barcelona Facebook Page

Share the site | サイトを共有する